היחידה פרק 24


פרק חדש של היחידה לצפייה ישירה סדרת הדוקו ראליטי החדשה של חברת הוט ובמרכז עלילת היחידה פרק 24 לצפייה ישירה עומדים עשרה סלבס נבחרים של ישראל ומתגייסים לצה"ל. הסדרה עוקבת אחרי אנשים מפורסמים שעולים שוב על המדים הירוקים של צבא ההגנה לישראל, ומתגייסים לשרת את המדינה, רק שהפעם בצורה קצת אחרת ונוחה. במסגרת הסדרה, עשרת הסלבס מתגייסים כדי להקים להקה צבאית שהמטרה שלה להרים מופע בידור מיוחד עבור חיילי צה"ל, כשהיא תהיה להקה צבאית לכל דבר בצה"ל. יחד עם זאת הסלבס יצייתו לפוקדות, יעשו טורנויות, השקמות ובעיקר צחוק. לסדרה התגייסו אילנית לוי, מאיר סוויסה, קותי סבג, רגב הוד, דרק שארפ, אתי ביטון, מאיה בצלאל, וג'וליה לוי בוקן.

תקציר היחידה פרק 24: הוט לוקחת להפקה מקור חדשה ומיוחדת עשרה מפורסמים ומגייסת אותם שוב לצה"ל על מנת להקים להקה צבאית חדשה בצה"ל. כחלק מזה, הופקד משה קפן שתפקידו לתת לסלבס אימונים קוליים בשביל לעלות הופעה מיוחדת מול מאות חיילים ומפקדים של צבא ההגנה של ישראל. חבורת המפורסמים ישנה יחד בבסיס צבאי מיוחד שהוקם עבורה ושם הם מבצעים אימונים צבאיים כמו כל חייל בצה"ל: שמירות, אימונים, ניווטים, מטווחים, זריקות רימון וצניחות אוויריות. כל שבוע נשלחים הסלבס כדי להופיע בפני חיילים בבסיסים שונים בארץ כדי לשמח את חיילי צה"ל הגיבורים, וכל הופעה יוצרת רגעים מרגשים בין המפורסמים לחיילים, עם שירים שגדלנו עליהם כמו 'בוא אלינו לים', 'שלווה', ו'שיר לשלום' ועוד רבים.

היחידה פרק 24 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם ברשת!

שתפו את האתר לחברים וגם הם יצפו בפרקים ראשונים ברשת. צפייה מהנה

מה דעתכם על הפרק? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה!

17 תגובות:

  1. אתר תותח תודה רבה

    השבמחק
  2. היחידה דה דה אותך אוהבת
    והיא תמיד איתך בלב
    והלב דופק בקצב
    פם פה רם פם פם , פם פה רם פם פם
    כאן! היחידה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לה לה לה לי לי לי לה לם

      מחק
    2. זה לא דה דה!! מה זה דה דה לעזעזל!! היחידה אותך ת ת!!

      מחק
    3. זה כן דה דה

      מחק
  3. תודה רבה רבה על האתר הזה

    השבמחק
  4. היחייייידה דה דה חולה על גוליההה

    השבמחק
  5. דובר צה"ל אסר על המשתתפים לצחוק על הצבא... הם אומנם צוחקים פה ושם על צה"ל, אבל לא בקטע של לרדת על "נקודות חלשות", כמו המשכורות העלובות, על האוכל המגעיל, על זה שצוחקים על מפקדים, או בקיצור שמזלזלים מהצבא.

    השבמחק
  6. חבל שההפקה לא השתדלה יותר בליהוק, כי אם הם היו משלבים קומיקאים ויותר אנשי בידור - זה היה נראה כמו צוות בידור שבאים לשמח את החיילים וזה היה עובד מעולה! וגם היה יותר מצחיק... כי הרי גם עכשיו הם מנסים לגרום לחיילים להינות, ולשלב את הבדיחות הלא מצחיקות של קותי סבג. אבל אם הם לא היו לוקחים את הסדרה בתור חיקוי ל"הלהקה", ולא היו לוקחים ללהקה המוזרה הזאת אנשים שהם בכלל לא זמרים כמו מאיה וקותי שיש להם קול של צפרדע, אז לפחות הם היו לוקחים את "הלהקה" לכיוון של צוות בידור. זה היה בוודאות יותר טוב! והיה משמח יותר את החיילים אם כבר אתם באים לעשות משהו טוב למענן הגיבורים שלנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיבי קותי לא אמר שהוא זמר , וזה ממש לא חיקוי ל"הלהקה" ולפעמים את צריכה לחשוב על דברים לפני שאת כותבת אותם , קותי לא אחד מהחברים שלך אז אין לך זכות בכלל לדבר אליו ככה , ואת יודעת מה הבדיחות של קותי כן מצחיקות , אז תחשבי טוב לפני שאת רושמת דברים

      מחק
    2. ‏בואי אני יסביר לך משהו יעל; אם היו מנסים לעשות את הסדרה מצחיקה זה לא היה עובד לכן למשל את לא יכולה לעשות סדרה ההפקה של היחידה באה לעשות סדרה רגילה שעל הדרך הולך שם צחוקים וחלק מהמצחיק זה שקותי לא יודע להצחיק את שטוחה תרתיי משמע ולא מבינה אז לכי תמשיכי לראות את גולסטאר לא שזה סדרה רעה אבל היחידה לא רואה אותה ואין ויכוח שבחיים לא קם אתר שכולם חוץ ממך כמובן מבסוטים עליו ואת היחידה פה שקמה כל יום על הצד המבאס שלה וזה לא ענייני לא עניינך ולא עניינינו אפשר לעשות גם עליך סדרה שיקראו לה היחידה המבואסת

      מחק
  7. ואוו דרק שארפ כזה רגיש.. איזה נסיך הוא

    השבמחק
  8. שונא מ"צ!

    השבמחק
  9. שתדעו היחידה לא צולמה בבסיס צבאי אמיתי אלה בישוב ליד נתניה

    השבמחק

נא לא לקלל! תגובות עם קללות לא יאושרו. תודה